Klantenservice pagina

Welkom op onze klantenservice pagina waar veel gestelde vragen voor u beantwoord worden.

Staat uw vraag er niet tussen of wel de vraag maar niet het antwoord wat u zocht?

Neem dan even telefonisch contact met ons op of via whats app en dan helpen wij u graag! 

Wilt u deze klantenservice pagina met ons verbeteren? Laat het ons weten wat er mist.

Contactgegevens

Klik hier

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

  • via de webshop (dit is de makkelijkste manier met gelijk alle juiste gegevens en betalingsmogelijkheid.
  • via de mail
  • telefonisch

Welke mogelijkheden tot betalen zijn er?

  • U kunt vooraf betalen via de webshop via ideal en bancontact
  • U kunt vooraf betalen via overschrijving
  • U kunt contant betalen bij aflevering (wij vragen wel een aanbetaling van 50% van het bedrag)
  • U kunt op factuur betalen (na eerdere leveringen of aanbetaling van 50% van het bedrag)

Krijg ik een factuur?

  • Jazeker krijgt u een factuur. Deze krijgt u of direct via de webshop of bij aflevering en dan ook per mail.

Iets mis met de bestelling?

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren

  • Dat kan! En daar maken wij geen probleem van, maar doe dit wel binnen 24 uur na uw bestelling. Heeft u een bevestiging van betaling ontvangen, wilt u dan zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen? Dan zit uw order namelijk al in het proces om klaar te maken.

Verkeerd of beschadigd product

  • Controleer de geleverde zaken direct na ontvangst en vermeldt eventuele zichtbare gebreken, defecten, beschadigingen en/of afwijkingen in aantallen op de vrachtbrief of begeleidende bon of meldt deze – bij gebreke daarvan – binnen 2 werkdagen schriftelijk (info@kennelreiniger.nl) inclusief begeleidende foto’s. Indien dergelijke klachten niet tijdig worden gemeld, worden de zaken geacht in goede staat te zijn ontvangen en aan de overeenkomst te beantwoorden

Bestelling retourneren

  • Dit mag binnen 14 dagen na ontvangst. (voor de consument). Deze retouren wel verplicht schriftelijk (info@kennelreiniger.nl) aanmelden bij ons zodat we weten wat er wanneer retour komt. Zijn alle artikelen binnen 14 dagen in originele geleverde staat retour, dan krijgt u daar bericht van en gaan wij over tot betaling. Zie artikel 5 van onze algemene voorwaarden

Bezorgen/bezorgkosten/levertijd

Waarom bezorgkosten?

  • Helaas gaat voor niks de zon op. Bezorgen is voor niemand kostenloos. Er moet iemand betaald worden om het langs te brengen, de diesel is niet gratis en ook die (vracht)auto die het bezorgd ook niet in aanschaf en onderhoud. WIj proberen onze bezorgkosten eerlijk te houden en werken daarom met de bezorgservice van Handelsonderneming de Graaff voor bestellingen boven de 20KG, leveringen direct vanuit onze fabrikanten indien mogelijk of verzenden via DPD. Om kosten te beparen gaat onze voorkeur uit naar bezorging met Handelsonderneming de Graaff voor grote hoeveelheden. Op deze manier kunnen we de verzendkosten gewoon laag houden.  Ook hebben wij geen bezorgkosten in onze productprijzen ingecalculeerd. Dus voor iedereen eerlijke verzend/bezorgkosten en productprijzen.

Wat zijn dan die bezorgkosten?

  • per 1-1-23 zijn de bezorgkosten standaard €10 icl. BTW voor NL bij Handelsonderneming de Graaff en vanaf de fabrikant ongeacht de hoeveelheid die besteld is. 
  • per 1-1-23 zijn de bezorgkosten met DPD €10 per verpakking van max 20 KG
  • Voor Vlaams Belgie zijn de bezorgkosten van Handelsonderneming de Graaff ongeacht de hoeveelheid €10 incl. BTW
  • Vanaf de fabrikant gaat het naar BE en D per gewicht en minimaal €13.95 incl. BTW
  • Bezorgd met DPD is naar BE en D is €13,95 incl. BTW per verpakking tot max 20KG

Levertijd

  • Elke dinsdag, donderdag en zaterdag maken wij de pakketten klaar voor verzending. Deze zouden binnen 3 dagen geleverd moeten worden.
  • Bezorging met Handelsonderneming de Graaff gaat op route. Elke week is er een andere route gepland door NL. Heeft u een grote hoeveelheid besteld en wilt u eerder geleverd krijgen omdat uw product op is? Dan kunnen wij het tussendoor op transport zetten met DPD.

Bestellen vanuit België/Duitsland

Ik woon in België, kan ik ook bestellen?

  • Jazeker! 

Ik woon in Duitsland, kan ik ook bestellen?

  • Jazeker!

Aankomende routes

  • 1 augustus Zuid Holland
  • 6 augustus Noorden
  • 8 augustus Brabant
  • 29 augustus Belgie combi Limburg
  • 5 september Noord Holland
  • 12 september Achterhoek
  • 19 september Zuid Holland
  • 26 september Noorden
  • 3 oktober Brabant
  • 10 oktober Belgie
  • 17 oktober Limburg
  • 24 oktober Noord Holland
  • 31 oktober Achterhoek
  • 7 november Zuid Holland
  • 14 november Noorden
  • 21 november Brabant
  • 28 november Belgie
  • 3 december Limburg
  • 12 december Noord Holland
  • 19 december Achterhoek
© 2021 - 2024 kennelreiniger.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel